Almas dag XD

I dag så var jag i skolan. Men först försåv jag mig!!!!!!!!!!!!! vi började 08.20 men jag vaknade 08.10!!!!!! ovh jag bor i bromma!!!! mamma bara kom in och bah alma klockan e tio över åtta och jag bah skojar du!!!!!!! sen kutade jag till skolan (asså tog t-banan) och komm fram typ fem över nio. I dag var det en as skön dag, först kollade vi på film på franskan och på non oxå sen typ hade vi håltimme. Och sen hade vi klassråd.Vi typ städade hela lektionen och JAG FICK ÖVERSKÅP!!!!!!!!!!!!!!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! as bra!!!!! sen slutade vi halv 2 det var as skönt!!! Jag åkte hem men jag köpte dom tre sista presenterna <33 jupp det var typ det mesta kommer att lägga in några fler bilder snart!! puss puss<333


Kommentarer
Postat av: T.

Fiiin blogg

kmr att läsa den mkt jag lovar

puss

2008-12-18 @ 18:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0