Detta har jag gjortXD

Hej hej sorry att jag inte hatr skrivit på ca 3 dagar men jag har varit lite slapp XD I Lördags så kom jag hemm ÄNTLIGEN!!!
kom typ hem halv ett. (var väldigt trött) Sen dagen efter så skulle jag såva hos Emma<3 med Elvira<3 men så blev det inte så då kanske Filippa<3 skulle vara med men hon fick inteXD så det blev bara jag opch Emma men det var AS kul ändå!!!!!!!!
Vi flummade hela tiden och vi såg Camp Rock (ganska bra XD) och Game Plan (den ägde!!!!)
Vi somnade typ vid 4, men sen så skulle Emma massera mig medans hon pratade med mig och då somnade jag HAHAHAH
XDXDXD
Sen vaknade vi halv tio och typ och skrattade jätte mkt!!!!! Det va kul XD Sen kollade vi oxå på Amaterial Girl och den är ju alltid bra medans så gorde vi ansiktmasker XD. Och sen samma dag skulle vi in till stan men det blev inte länge. (Crille var oxå me). Men sen skulle jag möta mamma för hon sskulle hjälpa mig att hitta ett par snygga jeans och då satte jag mig på  <33ESPRESSO HOUSE<33 med en STOR Chai latte mmmm.... Sen träffade jag mamma och vi började kolla. Men det var så att jag hade fått 3000 i julklapp av min pappas Frbröder (sammanlagt inte 3000 var XD) Så jag köpte VÄRLDEN snyggaste klack skor/stövlar bruna 2 par jeans Lee och Gul & Blå jätte fina och en grå kofta som var för stor som jag ska byta och ett lång Skjorta vit as fiin. Och jag e as glad men jag lägger in bilder på mina jul klappar nu om det funkar.

PPPPPUUUUUSSSSS!!!!!!<3333333<3<3<3<3<3 // Alma

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahah visst hade vi kul !!!! seriöst, på kvällen när jag masserade dej och pratade me dej, du bah: mm.. typ hela tiden !!! och sen när du blev tyst så märkte jag inte det direkt så jag fortsatte prata typ me mej själv ett tag innan jag såg att du sov XD och fan va vi garva när vi såg camp rock XD fattar inte ens vrf :P

pussssssss !!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333

2008-12-30 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0