Hej hej<33

Hej!! Nu e jag i Frankrike!!! Grenoble. I dag så såv jag ganska länge och sen typ tog vi en promenix (ganska tråkigt). Sen gick vi hem och åt Lunch (pizza as good) aa och nu ska vi typ kolla på film. Jo i fredags så hade jag ju lill jul afton hema med min mamma för jag skulle ju till frankrike. Och då fick jag: Shepherd!!! (murk bruna korta) och tofflor. Sen fick jag platttång, Ipod Högtalare!!! ljus blåa as fiina!!! sen böker och bomerang tröja ginatricot kläning (som jag ska ha på nyårsafton!!) och en annan som jag ska byta, sen fick jag oxå en Bondelide tröja (as fiin) singstar ABBA!!! Det e typ allt (i alla fall det jag komer i håg XD)
Hälsningar från Alma och Frankrike!!!!! PUS och KRAM!!!! <333333



PS: lägger in massa bilder sen när jag kommer hem!!! PUSS!!!!!!<333<333

Kommentarer
Postat av: Emma

guud va kul, du måste verkligen lägga in bilder !!

förresten kan vi ju ha dom där högtalarna på påskfesten som loic och emil skulle fixa(om det blir ngt)!!

puss puss ha det bra, ses <33

2008-12-21 @ 21:30:08
Postat av: filippa

påsk fest...?

2008-12-22 @ 13:59:20
Postat av: T.

omg vad fina saker du fick ipod högtalare är ju jätte bra :D

asså dt e ingen Påskfest med påsk tema hahaah XD

utan bara fest typ :)<3

puxx & kram <3

2008-12-23 @ 13:17:00
Postat av: Anonym

asså ni har ju fan fester hela tiden:S

2008-12-23 @ 18:09:40
URL: http://envyed.blogg.se/
Postat av: jozzes.blogg.se

men hallå Tomasine, påskfest e ju fest me påsk tema... :S

2008-12-26 @ 10:06:40
URL: http://jozzes.blogg.se/
Postat av: filippa

såklart en påsk fest är ett tema:/

2009-01-02 @ 13:00:26
URL: http://poshs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0