igår , idag

Hej hej filippa här! hann inte skriva igår men. Köpte nya cheap monday jeans på rea mörk blåa och en svart munk jacka från ginatrico och ett läppglans på hm för bara 9 kr. Gick runt lite på stan me Emma och tompa gick sen o hämntade mina söta marsvin som jag har saknat i en hel vecka sen kom min kusin som tvingade mig att leka med barbie annars skulle hon vara sur ;p dagen efter gick lekta jag med barbie ( igen ) åkte landet sen det var iskalt  tittade bara på tv där men sen åkte vi och lämnade min kusin nu sitter jag har!



Kommentarer
Postat av: Emma

vi hade kul på stan lr hur ? fast jozze, anna och issa försvann typ spårlöst... men just det, hade du kul me din kusin sen `?`? och har dina marsvin blivit feta som du sa ?? XD iaf, du får komma imorn (tisdag) hit hem till mej, puss puss !! <333

2008-12-29 @ 21:16:04
Postat av: filippa

bra men ja dom blev ganska feta :) puss

2008-12-30 @ 13:36:18
URL: http://poshs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0