Julafton...

Hej hej. Jag är fortfarande i Frankrike och firar jul men det är inte kul!!!!! (hahah det rimmaXD) Jag berättar.. Jo, dagen började med att jag vaknade och hade såvit as bra och då sa jag god jul!! till katterna som bor här hos våran kompis. Sen åt vi frukost och det känndes INTE som om det var julafton. Sen senare gjorde vi snö skulpturer!! Det var as kul, en iglo, en slags djur ganska cool och as stor, sen oxå typ en mini iglo till katterna. Men sen skulle vi åka ner till byn för vi bor i bergen typ. Och köpte lite mat eller grejer som behövdes. Sen komvi hem och då åt vi och sen skulle vi öppna jul klappar. Okej det fanns typ 8 julklappar och vi var 4 st!!!! Asså det här fick jag: örhängen (finna), tvål (ehh..), pärlor (ehh..), två nesecärer dom var fina. MEN!!!!!!! JAG FICK EN DATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( men iåförsig så visste jag redan att jag skulle få det). Den e begagnad mac vit. Men jag ville ha en PC.. okej skojar bara Xd men det bästa är att mamma ska typ få den senare och jag kommer att få en bättre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIHOOOOWWWW!!!!! puss puss ha det bra!!!! kommer hem om typ tre dagar OCH DÅ SKA VI HA KUL!!!! EMMA OCH ELVIRA!!!!!! ////Almiss

Kommentarer
Postat av: Emma

guud deet låter ju inte alls så hemskt som du sa att det skulle va där !! men jag vill veta hur det gick med T.. du har fortfarande inte lagt ut ngra bilder, det måste du göra när du kmr hem, saknar dej, just det, har du pratat me dina föräldrar om söndag ?? vi tänkte ha en girls-only-dag på stan innan du och Elvira kmr hit, sry killar ;) men vi vill att så många som möjligt kmr liksom, jag säger till ngra andra också men du kan väl komma ?? puss puss älskar dej !! <3

2008-12-25 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0