sista inlägget 08

Gott Nytt år Allihopa. Var uppe till 3 inatt vi målade naglarna typ halv två emma spilde ut nagellack på golvet så vi blev tvungna att tvätta med aceton och det stank som fan vi blev tvungna att öppna jag darrade typ i en timme sen kunde jag inte sova av en chock :) men ni får inte veta varför :p alma pratade med emma nästan hela tiden det var ganska störande för dom mobbade mig för när emma gick på toa och jag skulle ta bort sminket la hon på!! men sen så sovde vi och vaknade vid 12 tiden sen åt vi frukost och tittade i emmas gammla skolkataloger:) ska gå om en halv timme. hej dåå puss  Filippa

Kommentarer
Postat av: Emma

hahha visst hade vi kul ??



nej jag skojja vi hsrf

2008-12-31 @ 14:40:37
Postat av: Anonym

hahha visst hade vi kul ??



nej jag skojja vi hsrf

2008-12-31 @ 14:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0