Skridskor

Hej hej! idag gick jag till skolan o hade det nästan som  vanligt.  vi städade i en timma o fixade skåpen fick över skåp!!fick sluta halv två! Sen gick jag, Elvira, ebba, selma,olivia o denise och åkte skridskor vet hade fett kulJag o ebba typ ramlade hela tiden en gång tack vare elvira! Vi åkte typ i två timmar.Jag sög som fan!alla vad jag vet fick ont i fotten. Har också köpt Chanel örhängen.Sen gick jag och elvira o hämnta hennes brosa sen gick jag hem sitter nu här. Det ska bli fett skönt o börja kl 10.30 sen har jag jul lov!// Filippa
                                                                                                                                                                            
          
                                                                                                                                                        
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0