Min tråkiga dag..

Hej hej Alma här. I gad hade vi skolavslutning och hade typ upp trädande, det gick bra. Sen fick jag mina betyg dom var okej men inte as bra (kan göra bättre). Sen fick jag en julklapp från jozze<33 bad bomb och bad skumm<33 (MEN det jobigga e att jag inte har badkat!!!!!!!) måste skaffa det eller så kan man alltid bada hos en kompis XD. Sen efter sista titten på skolan och kyrkan och kyrko gick jag och Filappa och köpte brownie var. haha sen gick vi hem till henne och la in lite bilder. Nu så har jag typ lill jul afton med mamma,mormor, Hélène (mammas bästis as snäll) och mammas kille. Ska få många jul klappar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kanske legger in lite bilder sen puss puss!!!!!!!!!!!!


PS: i morgon åker jag till Frankrike och det kommer att vara as tråkigt men aja, sen kommer jag hem den 21 så skriver kanske lite innan dess men inte så mkt PUSS PUS!!!!!!!!!!!!!!!!!

/// alma<333

Kommentarer
Postat av: Emma

fett kul att åka till frankrike, men asså du måste skriva lite iaf !!

puss puss <33

2008-12-19 @ 23:18:37
Postat av: T.

omg frankrike fett sköönt

jag kmr sakna dej gmn

ses snart puxx <3

2008-12-21 @ 18:37:14
Postat av: Emma

men vänta lite... ÅT FILIPPA EN BROWNIE?! Lippa om du läser det här så skulle jag bara säga att det är mot reglerna, men det där va bara en sista gång säger vi ;) puss älskar er båda <33

2008-12-21 @ 22:00:16
Postat av: filippa

ja men och ni tror ni kommer få anorksia lr hur det stavas om vi tävlar=P

2008-12-22 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0