Dag 365

hej hej Allihopa! Idag vaknade jag kl 08.45 och gick upp och var ine på datan.åt inte frukost som vanligt :/ sen gick jag runt lite där hemma hade tråkigt. Några timmar senare var jag på väg till Emma men mamma ville gå in i en affär och kollade. Var så sugen på en browni så vi var tvungen att köpa det :p sen skickade emma sms hela tiden och undrade var vi var sen kom jag till emma vi var inte på datan ,åt mat, tittade på shear genius vi åt massor av popcorn så jag måde lite ila men inte så länge:D Vi har tagit lite bilder och skrattat av vissa. nu pratar emma me alma och alma sjunger i telefonen ( h on sjunger dåliga låtar) men sitter här nu!   Kisses Filippa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0