detta har hänt

Hej Hej allihopa. Idag har det varit jobbigt. Jag vaknade typ 8 och var skit tröt och kunde inte somna om sen typ vid tolv gick jag och mamma till Västermalms gallerian lr vad det var. Men det tog ett tag och mina skor blev blöta och mina fötter gick i typ en pöl hela tiden :/ Vi letade efter ett par skor som ska finnas i olika affärer , märket heter Marco Tozzi. men vi hittade inte vi gick vidare till Odenplan sen till In och Finn sen hade jag bråtom till ebba så vi gick hem. Jag fbyte om snabbt och gick hem till Ebba vi tittade på tv och sen gick. sen mötte vi selma och elvira vid tennisen. Alla var flummiga och tröta på tennisen så det gick inte så bra. Ebba åkte hem och Selma, Elvira och jag var kvar och fikade. sen åkte vi hem från Gädert.
stora kramar♥

Mina skor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0