/Filippa

Hej Hej allihopa. Kom nys hem från tennisen. Vi kom lite för sent till tennisen idag, vi var 10 min för senade:/ Men ska beratta lite om dan. jo, fört som vanligt var man ju i skolan. Men sen gick ja och Elvira till Ebba. Men på vägen träffade vi Mathilda och Bea. Sen gick genom hummlegården. Vi hoppade på alla is pölar. Jag en råkade sprika och Elvira fick vattan på sin uggs:/ Sen skulle vi gå upp för backen det är där när man kommer till lek platsen. Vi hade lite problem med att komma upp( is över allt) jag halkade ner och jag blev tvungen att spring och jag kunde inte stanna för då skulle jag rammla:( så ja sprang ganska lågt. Men sen så lyckades vi komma upp. Jag och Elvira gick hem till Ebba där Selma också var och där tittade vi på film och sen gick vi till tennsen. Men nu ska jag plugga så puss puss!

Bilder från idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0