idag

Hej kom just från landet var där i nån timme, försökte sova hade skit ont ihuvudet men det gick inte är så jävla kallt där på vintern:/ Sen åkte vi till Ica och hanlade och åt på donken. Nu är jag här har tagit en huvud värks tablett. Hoppas det hjälper! Vi ska typ få gäster ikväll och så ska vi titta på melodi festuvalen. Var helt beroende av att köpa kläder imorse, så himmla mycket rea på gina linnet jag köpte igår kostade 149 från början sen 29, helt otroligt älskar rea! Men nu måste jag fortsätta städa rummet:( Ha det bra Puss Puss

Så här ser det ut på mitt land på vintern men står backom det stora huset.

Kommentarer
Postat av: Vega

Glömm inte att fråga vad ni vill på www.Makeupbox.blogg.se ! Vi har frågestund, Fråga vad ni vill ! Fritt fram nu sötnosar ! :')

2009-02-07 @ 23:21:33
URL: http://makeupbox.blogg.se/
Postat av: Lottie

Hur ser linnet ut ? :) // Lottie

2009-02-08 @ 08:19:12
URL: http://foreyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0