Nu drar vi till dansen

Hej Hej allihopa! Sitter nu i datasalen med Elvira och Selma vi ska snart gå till dansen. Vega åkt till Brasilen och Denise till Thiland (vet inte hur det stavs) men kommer sakna er enormtmycket. Ja nu har vi lov så jävla skönt och åker till Gävla :/ Min kamera är lite konstig så det går inte att fota bara ibland :/ Vill ha en webbcamera ska skaffa en på nåt sätt orkar inte köpa en för mina pengar. Jag ska spara till ett par klackar för typ 349. Elvira läser bloggar och jag och Selma bloggar:) haha. Men ja ska berätta lite om dan. Vaknade lite försent och och hann inte duscha och kom lite för sent och träffade selma på vägen till skolan. men sen på lunch rasten gick vi till Engelbrekt och träffade Emmas föra klass ( dom var lite galna) Sen fick vi springa tillbaka vi kom presis i tid så tur var. Men sen tittade vi på film på engelskan och fick lov och vi har varit i skolan sen vi slutade vi skulle hem till mig men vi hann inte men nu är det dags att gå.
Stora Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0