stan

Hej Hej! Nu är jag hemma igen efter att varit ute på stan. Ja, kl halv 1 gick jag för att träffa Selma, Ebba och Elvira. Men när jag ringde Selma och Ebba var dom på sturplan.. Så jag gick runt lite på affärer och letade efter skor. Nu har jag hittade dom men ska snart gå ut för att köpa dom. Jag gick till H&M,dinsko och Zara. Sen ringade jag Elvira och frågade var hon var då var hon på gina så jag gick ditt. Elvira köpte en jätte söt klänning. men sen gick vi till donken för att träffa Selma och Ebba då åt jag pommes. Men sen var vi t vungna att dra för Selma http://www.makeupbox.blogg.se/ skulle åka till Mikas. Vi åkte lite för långt så vi fick gå av och åka till back lite gran. Sen hade vi svårt att hitta men sen lyckaste vi. Vi väntade ett tag innan en Tjej kom in och gick iväg med Selma. Vi andra väntade lite medans selma blev fotad. Sen åkte alla hem. och jag ska snart gå ut igen.
Stora Kramar♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0