tar väskor slut så fort?

Hej Hej allihopa! Har haft ont i huvudet typ halva skoladan. Men nu är jag änkligen hemma :) Ja , vi ska ju åka skidor imorrn , ska bli fett kul:P  Men fan måste gå upp kl halv 5 typ asså orka! Det kommer ta 2 timmar för oss att komma till Romma eller om det stavades så. Ska göra läxor idag igen . Hehe har fått lite problem angående den där väskan ( Dom tog bort den) . Men sen såg jag en annan väska typ nästan lika dan men det var slut:/ men nu vet jag vilken väska jag ska ha .  Den ser typ nästan lika dan ut som dom andra två men jag får hoppas att den finns kvar men ja ska gå iväg och plugga...
Stora kramar♥


Från www.nuknuk.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0