Romme

Hej Hej allihopa är hemma igen! Var ju i Romma ,  det var as kul. Elvira,Olivia,Selma och Denise gick på skidskola så det var ja o Ebba. Ja, Ebba fick lite problem med skidan. Jo den gick sönder :/ fan tänkte ja (jag får ju också lida för det) men hon fick hjälp tillsist! Det var så jävla roligt för första gången vi åkte upp med lyften , så när vi skulle gå av så åkte Ebba in i en tjej:p Sen åkte vi upp igen då fastnade Ebba i lyften i benet så hon drog med sig den och ramlade så den åkte på andra där. 3 åket så sa Ebba något till mig
Jag-Va?
Ebba-jreiaiiri!
Jag-VA!?
Ebba-AKTA!
Jag råkade åka in i en annan tjej! Fan vad pinsamt! Tur att hon inte dampade på mig:/men sen åkte vi iväg medans Ebba hade as roligt.Sen gick vi och åt , det tog ganska lång tid att stå i kön:( Ja, sen träffade vi Denise , Selma,Elvira och Olivia.Sen åkte vi sitlyft och ner sen igen men vi fick lite problem. Jag och Denise ståg i samma grej och selma kunde inte flyta sig till den brevid henne , så jag fick backa back och sen fick jag sitta i mitten mellan 5 killar som typ var 18 år . Selma började skrika FILIPPAAAAA! Men då när jag gick av liften så åkte jag Selma och Denise en svartbacke , Selma och Denise tyckte att den var läskig:/ Men sen åkte vi utan problem. Men sen åkte jag Selma, Elvira och Denise åt ett annat hål som vi tyckte var rolig men Elvira ramlade och Selma åkte iväg. Sen tog vi en lyft upp och sen åkte vi bara nånstans vi undrade hela tiden om vi skulle hinna tillbaka för vi skulle dra hemmot. Men sen kom vi ut till backarna vi skulle till så vi blev ganska glada.Sen byte vi om lite och sen åkte bussarna. Vi tittade klart på en film vi såg på vägen ditt. Jag hade så himmla ont i magen typ slutet av resan men nu är det bra, så ska äte lite men vi ses

Stora Kramar♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0