Inga läxor...!

Hej Hej! Nu sitter jag framför datan och har fixat mig. Jag har tagit bort mitt smink och tagit på mig mjukis byxor, nu är det bara att softa för har inga läxor. Trode att vi skulle ha fra glosor men det var typ inget, hänger typ inte med :/ Imorrn är det dans efter skolan. Vi får ju lov imorrn också så på fredag åker jag till Gävle (tror det stavas så) på nåns begravning. På lördag så åker vi till landet där det är så jävla kallt! Längtar verkligen till sommar lovet ska åka till disney land , haha sist jag  var där var när jag var typ 5 år och dom lovade att vi skulle åka ditt när jag var 9 min det blev inte av ;p Men nu ska jag titta på 3:an det är comendi filmer nu Puss, Puss

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hej! Bara en fråga: Varför är headern bara på dej (Filippa) om det är Almas och din blogg. // lottie :)

2009-02-18 @ 18:41:48
URL: http://storbebben.blogg.se/
Postat av: Anonym

alma har en egen

2009-02-19 @ 13:52:36
Postat av: Anonym

Vad heter den då ? :)

2009-02-19 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0