Igår/idag

Hej Hej! Vaknade för typ en halv timme sen, kan vakna ganska tidit ibland.Men ja, igår när min kompis Alicia kom så var vi ine på datan. Vi hade typ inget att göra så vi började leta fram The sims fusk på fuska.nu vi hittade ganska många. Men sen när jag gick ut i köket så såg ja en skit stor plat fisk som vi skulle äta, åt inte så mycket av det sen. Vi tittade på melodifetivalen det fanns inte nån bra dirket. Men sen när det var slut tittade vi på Rosa panter, har sett det två gånger nu.Var så trött efter filmen så ja gick o la mig. Sen vaknade jag kl 8.30. Ska plugga idag igen ma diagnos:( Har lust att gå till gina så himmla mycket rea.
Stora Kramar♥


Gammla bilder på mig hos Vega www.makeupbox.blogg.se  , värd att kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0