IKEA

Hello allihopa! Nu är jag hemma och ska snart titta på Melodifestivalen. Har varit på IKEA hela dan lr var på skhlm och köpte ett puder, den är bra för hunden, köpte den för Elvira sa att den var bra:). Men sen fixade vi och var på IKEA jag fick en snurfotölj, lampa och kuddar. Behövde verkligen det lr inte lampan men den var så bilig och söt :) sen köpte vi lite mat och åkte hem nu sitter jag i min ny snurfotölj ,mysig är den också. Imorrn ska jag skaffa mig pengar, ska städa i några rum. Jag får typ 200 kr ska ju samla till ett par klack skor :)
Men det blev ingen kjol från gina det fanns bara XL lr L , men ska forsätta leta ;p Jag har typ på den senaste tiden handlat kläder på gina tricot ;) Men här får ni lite bilder ,Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0