So

Hello allihopa! Nu har jag SO, så jag skriver snabbt har typ inte skrivit på två dar...  Men i söndags så funkade inte internet så det gick inte. Ttyp sen 2 på söndagen så har jag städat köket, mitt rum och vardagsrummet nu ska jag få pengar ska spara till ett par klackar. Igår så var jag tvungen att göra engglosor. Har Ma prov, Fra glosor och eng glosor suger. Men vi får studie dag på fredag så vi får lov på torsdag :p Nu har vi lite problem med papper det finns inga. Alla springer runt och letar efter papper :/ Jag ska skriva ut 13 papper :/ Vi har en tråkig för djupning har skriver om det 30 åriga kriget. Men nu ska vi ha rast . Men hejdå alla söta blogg läsare♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0