Yes

Yes
Vi lyckades komma rätt utan besvär till tennisen! Men idag så åkte bara jag och Elvira till tennisen, Ebba och Selma slutade typ en timma tidigare så dom var redan där när vi kom. Har haft sv prov:( det suger, aja man får hoppas på att jag lyckades :) Måste bara öva nu till Eng och Fra glosor VARFÖR ska vi ha så mycket läxor orka fan inte :( Det ända som var roligt idag var tennisen och typ rasten. Men jag fatar inte varför är tennisen så sjukt roligt förut sög den (har gått på tennis när jag var typ 6 och 8);p Men jag tror att det beror på att vi är bara fyra i gruppen och det är mina kompisar. Vi har en hel plan för oss sjävla :Pnu måste ja gå och öva på läxorna som jag här gjort nu i några timmar.
Stora kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0