Bröllop duellen

Hello Filippa här! Har fan inte skrivit på en  vecka men här tillbaks:p Ja hade skola som vanligt innan lunchen träffade jag vega hon fråga om jag ville följa med på bio , men hade bara 20 kr. efter skolan gick jag, vega .elvira , olivia och ebba till elvira.  Jag och ebba blev tvugna och hämnta pengar . Fick panik för fick inga pengar Fan jag sprang runt och skrek! fick pengar tillslut av brosan :) Sprang till elvira där dom andra var. sen kom Aliya elvira kompis från london. Vi hann inte till bion vi fick ta en liten senare vi gick runt på stan innan vi gick till mig innan vi såg  Bröllop duellen. Den var skit bra:) När filmen var slut sa elvira att selma var ( hemma ) igen. JA!! har saknat henne så j***a mycket ska träffa henne och vega ebba elvira :) ska bli roligt att träffa selma . Ebba är hemma hos mig nu hon ska sova hos mig vega skulle men fick inte:( men ska träffa henne imorrn. Haha ebba och jag leker fjortis:) så himmla äckligt :p vi pratar lite om skolan och suudafiheueaiuiu och sånt:/ det här är typ mitt längsta inlägg :)hah
Stora kramar ♥ 

bilder från dagen:)


   ¨ 
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah, har alla fjällräven ?

2009-01-17 @ 14:19:50
Postat av: Anonym

jag elvira ebba och aliya hade där men olivia hade också

2009-01-18 @ 09:33:03
Postat av: Anonym

jag menar har

2009-01-18 @ 09:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0