Dans

Hej Hej Filippa här. Aa var i skolan idag hade no förhör och jag glömde spota ut mitt tuggummi före eng för elvira låste in sin nyckel i skåpet så hon fick gå och köpa nytt o jag var med och vi fick vänta på vaktmästarn och det tar lång tid som vanligt ja då kom ju vi förskent , så jag måste nu ta med bullar till klassen:S Efter skolan gick ja selma och denise hem till vega vi var ine på datan innan ella kom sen åt vi hos vega. sen gick vi till dansen. Vi hade as roligt på dansen. Efter dansen pratade vi lite innan vi gick hem och förresten vega och ella har börjat:) sen gick vi hem har försköt hitta något här hemma som jag kan ha imorrn på festen som vega och selma ska ha ska bli roligt . ni får veta mer sen ska skriva inlägg hur det var. Har så jävla ont i huvudet men var tvungen att skriva inlägg.
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0