Fre/Lördag

Hej Hej Filippa här! Ja , jag var ju hos vega igår. Vi var först lite hos vega innan vi gick till donken. Men jag bleb tvungen att gå hem och hämnta saker , vi skulle sova över. Sen träffade jag dom vi svea godis. Sen gick vi hem till vega och var inte på datan. Vega hjälpte mig att fixa min header tack vega http://www.makeupbox.blogg.se/.  Sen hurde vi film, vi hurde the stanger om den nu stavdes så , men den var fan den (läskigaste och obehagligt jag någonsin har sett). Men efter det såg vi lite på Mia och Klara det äger :p sen somnade jag hehe mina ögen bara slocknade. Men vega och Elvira tittade på Cioa Bella , lite snuskig sa dom. Men sen vaknade jag kl 10. Jag kunde inte sluta prata om hur läskig filmen va. Den är värd att se om du ska se en skräckfilm:) Sen åt vi fruksot och spelade Rappa Kalja tror det stavades så. Men sen var vi tvungna att gå vid kl två och jag skulle träffa min mamma , moster och min kusin på stan jag behövde handla kläder till romme . Med skolan ska vi ditt på onsdag , måste typ gå upp kl 4 :( Men nu är jag här och vet inte vad jag ska göra:/

Stora Kramar♥


 


                                                                                                                                                                                                                           

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0