Hej hopp!

Hej hej Alma här. Sorry att jag inte har skrivit på länge men jag har varit hoss min Bästis Vilma hos hännes land vi firade ny år där! JUSTE GOOOOTTT NYYYTTT ÅÅÅRRR!!!!!!!!!! vi hadde as kul och typ lyssnade på abba musik och kuta runt och smällde ballonger så man blev döv XD. (men rästen e lite privat XD) Vi körde några lekar oxå och det var as kull!!!!
Men i dag så har jag och Vilma vart på stan och träffat alla år 2009!!! THE NEW YER!!! Det var Jag,Vilma,Emma,Anna,Madde,Hannah,Rima och hennes syrra Nada. Jag köpte 3 nagelack en ögonskugga, och så bytte jag en tröja från bomerang som e randig och as fiinn + en mössa i samma färg. Nu sitter jag och målar naglarna.
PUSS PUSS// Alma<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0