HJÄLP!!!

Jag borde VÄRKLIGEN plugga i hjäl mig just nu men jag hoppas VÄRKLIGEN att Tomasine ser det här
Jag vet att det har varit väldigt mycket gräl i franska och jag hoppas att det kommer att bli mycket bättre senare men jag eller ingen (hoppas jag) kommer att tvinga dig att flytta hit i gen ditt val e ditt men snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla , jag vet inte hur många gånger jag ska skriva det men vag menar värkligen måste du höra av dig.
Kanske inte i dag inte i morgon.. kanske inte veckan efter det eller den efter det också... och du behöver inte skriva en sådan hära text och jag vet attt man ska säga sånna hära saker öga mot öga men just nu så jag eller vi knappt var du är och jag plus många fler har försökt att ringa men som sagt om du inte vill prata så svara inte!!! men nån gång så måste du åtmintone säga kanske hej eller bara jag mår bra eller nånting men det e DU som väljer hur du vill göra...


Men jag vill bara säga jag har gillat dig från första början och jag hoppas att du inte tar detta som nått jävla smör.. because this is on real...
Men kom i håg att det DU vill göra gör du och INGEN annan bara DU...
Puss puss
/// Alma...

Kommentarer
Postat av: Emma

håller med !! snälla tomppa, du kan väl iaf svara när vi ringer ?? vi är inte sura, vi vill bara inte förlora en vän utan att ens få veta vad problemet var !!



puss <3

2009-01-19 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0