i dag

Hej hej. I dag var det första skoldan och jag stukade. Den var inte så jobbig men jag var as trött MEN jag dog inte XD
Men jag fick reda på att ja börjar 08.10 på tisdagar!!!!!!! JAG ORKAR VÄRKLIGEN INTE DET!!!!!!!! Sen slutar jag 5 på onsdagar (men det e hemspråk) Sen på håltimman så gick vi till Emmas gammla skola och då så såg jag min granne!!!!!!!! (där jag bodde förut) Fett läskigt!!! Men sen så skulle Filippa säga hennes namn och det ville inte jag så jag slog henne (inte så hårt) men då slog jag på den hårda trä bänken i stället för Filippa!!! AJAJAJ vad det gjorde ont!!! Så nu har jag stukat lill fingret :(:(:( XD. Sen när skolan var slut. Då hade jag och Emma bestämmt att vi skulle gå och bada. Och då frågade Filippa om hon kunde hänga me och så blev det. Det var as kul men det MÅSTE vi göra om med några fler. Men nu ska jag fixa i ordning mig PUSS PUSS // Alma


                                                                              HA DET GÖÖTTT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0