Kvällens outfit

Så här såg jag ut igår



                                Innan vi gick

Kommentarer
Postat av: Anonym

mina skor:)

2009-01-24 @ 14:00:37
Postat av: lottie :)

För att sätta in en header så måste du först trycka dig in på "skapa inlägg" och sen välja "bild". Där bläddrar du fram bilden du vill ha som header och sen väljer du storleken (px), sen "ladda upp bild". När du har gjort det så trycker du på bilden du precis har laddat upp, sen högerklickar du på bilden och trycker på "egenskaper" och kopierar sen länken till bilden.



Klicka dig in på "Design" och sen "redigera stilmall". Där hittar du följande text:



#header {

background: #FFFFFF url(LÄNK TILL BILDEN)

right bottom;

padding-left: 30px;

padding-bottom:15px;

padding-top:30px;

margin: 0px 0px 20px;

width: 764px;

height: 235px;

}



och där klistrar du in länken till bilden där jag har skrivit ut det. Höjd och bredd anpassar du genom att byta ut siffrorna där det står "width" och "height".



Jag hoppas att du förstår vad jag menar! Lycka till :)

2009-01-24 @ 15:32:54
URL: http://foreyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0