Stan igår

Hej hej Filippa här! Hann inte skriva igår men ebba sovde hos mig och fick tjata på henne för att gå till ginatricot där köpte jag en vit tee-shirt med ett svart hjärta på . Sen åkte vi till odenplan och träffa olivia och selma och sen fick vi vänta på elvira lång tid frös så jävla mycket. sen gick vi och skulle fika men vi fick inte plats så vi fick gå till espresso house men det var den andra och också. men innan vi kom dit hade vi redan träffat vega . När vi satt där gav selma prisenter till elvira o vega för dom har fyllt år och selma fick av vega. sen satt vi och fika och pratade men ebba behövde hämnta pengar jag fick följa med för att jag hade jacka på mig:( årkade inte mina händer frös sönder! sen efter en lång tid behövde ebba hämnta alla sina saker hemma hos mig så vi åkte tunnel banna och det var då jag råkade gå i spya! fick panik det stank och ebba ville spy :p men sen gick vi tillbaka och ebba gick och köpte prisenter till vega selma o elvira och selma fyller år idag:) men sen när vi hade aliya kommit men dom skulle ha redan gått till vega men dom var visst kvar men vi gick efter ett tag men ebba blev tvungen att gå men när vi var hos vega så satt vi bara framför datan och jag och selma skulle göra en videoilägg men vega sjöng när vi spela in. Men jag var tvungen att gå för vi skulle ha gäster men så ja var jag hemma och gjorde saker . här är bilder från igår
puss ♥

Går dagens outfit
♥ Ginatricot                          ♥    Cheap monday
       


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0