tjejmiddag

Hejhej Filippa här! Var på selma & Vegas tjejmiddag igår, med ella selma vega olivia och elvira . Vi var på en kina resturang. vi fick buffé och jag testade sushi som jag hatar, men det var inte gott. Och sen höll selma och ella på och flummade, och vi tog massor av foton, det fanns ett snurr bort i mitten som selma snurrade på och glaset välte omkull på ella, sen började selma kasta isbitar på ella, det var roligt. och sen körde vi viskeleken på resturangen. haha, det blev lite konstiga ord. sen gick vi hem till vega. och hos vega letade vi efter ansiktsmaskerna, dom var borta, och vi hitta dom inte. sen så spelade vi något spel som hette rappa kalja det var roligt, men jag sög på att vara rapparen. och lite senare kollade vi på film vi såg otäcknade bratz xD hahahahahaha, jag och ella höll på att somna. och efter filmen så gick vi och la oss, klockan var typ halv 4. och vi berättade spök historer och läskiga saker som hänt i verkligheten hihi. sen somnade selma sen somna vega, och sen olivia, sen var bara jag och ella vakna, och då berättade ella en spökhistoria som olivia och vega inte ville höra. och sen blev det morgon, och jag hade sovit i samma ställning hela natten. haha, sen så åt vi frukost, vi åt mackor och te. och nu har vi laddat ner bilderna till datorn. och vi ska spela rappar kalja snart igen. haha, det var roligt. men vi hörs.
Stora kramar ♥

         

Kommentarer
Postat av: denissss

Varför var jag tvungen att bli sjuk igår och missa allt det roliga??? Pussi

2009-01-24 @ 20:08:26
URL: http://deniselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0