lördag 3-jan

Hello filippa här! vaknade typ vid 10 då rinde mamma och sa att vi skulle gå på museum det var bara kallt där. men skulle träffa alma men hon svarar aldrig!efter museumet ringde jag alma flera gånger men hon svarade inte. Jag, mamma och min brosa gick till donken sen sen gick vi runt på stan och vi åkte till min mammas kompis och jag och min kusin började bråka hon är bara 5 :psen gick jag och mamma hem sen var vi typ där 5 min sen gick vi och köpte godis och gick vi på bio och såg mamma mia, har inte sett den förut , men den var jätte bra. har ätit också och nu så sitter jag här ska få en nu mobil typ en touch screen samsung, men fast i rosa men mobil är helt pajad . nu har jag en samsung mobil som suger kan inte film, ta kort sen är det typ skit svårt att skriva sms helt konstig är den men men aja har typ inget mer att skriva puss puss<3 


              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0