haha typ tråkig

Hello. Filippa här! vaknade typ vid nån tid vet inte när men tittade på tv och var ine på datan. Skulle titta på en ny mobile idag men jag hann inte, vet typ inte om det är säkert om jag ska få en samsung. Vi åkte till landet sen det är mycket snö där.  på antennen hörde man as högt när det typ knakar när man går i snön det är så härligt :p jag tittade bara på tv på landet , vi var där typ i 30 min men det tar bara 45 min ditt det ligger på värmdö. Sen åkte vi till ica och hanlade mat. sen åkte vi hem är nu ine på datan igen. längtar lite till skolan börjar bara för att träffa mina vänner men samtidigt vill man inte börja, men får inte träffa selma kommer sakna dej så himmla mycket selma älskar dej .men stör mig på att  Alma aldrig skriver mer sen ny år! :/ puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0