välingby

Hejsan ! idag var jag på stan i välingby .först köpte jag lösnaglar i kort model sen behövde jag gå och äta men dom andra skulle gå och köpa godis. men sen när vi var vid donken så var det så himmla lång kö men jag tror att vi typ trängde oss. sen gick vi till kfem heter det typ där så vi robin , alic och kevin dom sjöng och så ja sen gick vi till hm igen  sen gick emma på toa sen köpte vi munkar man blir törstig av dom. sen åkta jag och emma till hötorget sen gick vi in på gina och tittade men sen skulle hon typ till sin moster och jag hem. ska kanske gå på bio idag lr imorrn och typ träffa alma. här har ni lite bilder :) puss filippa

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0