-


Hej! Sry för jag inte bloggade igår men var tvungen att öva till fra provet och nu har vi fått två nya prov as tråkigt det är bara massa prov och läxor nu. Men igår skulle Madde, Emil och jag gå från en donken till en annan men på vägen så träffade vi Danny. Haha Emil började prata med honom om att han vill ha hans nummer men Emil var tvungen att ha ha hår på nacken för att få hans nummer sa Danny. Men sen gick vi till donken och sen till skolan igen jag och Madde var där ett tag men sen gick vi hem. Kunde inte gå på dansen idag hade lite ont i Det känns som jag är typ nån jävla skoltönt och gör läxor hela tiden men sen fyra har vi haft ganska många läxor.Men imorrn ska jag dra hem till Madde vi ska bada på eriksbadet och sen gå och hyra film vi tror vi har bestämt vilken film men vi får se o vi hyr den.

Men ha det bra, vi hörs  puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0