-

Hej Hej! Nu är jag hemma har varit hemma hos Matzi idag vi hade as roligt vi tog konstiga och roliga blider på daton. Men idag fick vi slippa franskan för en teater haha blev skit glad hatar franska så himmla tråkigt och nu när jag har prov på det på torsdag herre gud vad segt! Man lägtar bara nu tills ikväll DHW älskar det och så kommer den rätte för rosing men sen är det fre,helgen och tisdag ja, ibland går det bara så segt fram med veckorna. Vad ska ni göra i helgen da? Sjävl vet jag inte kanske så skulle jag vara med madde på fredag och vi ska försöka få med matzi och emma som skulle vara med, men Matzi har dans och Emma har utegångsförbud orka det har aldrig haft det. Skulle aldrig orka att bara gå hem efter skolan varje dag man måste ju vara med kompisar efter skolan ibland iallafall på fredagar,lördagar och söndagar, trisst.


Kommentarer
Postat av: denise

Haha roliga bilder

2009-03-26 @ 10:04:29
Postat av: Lottie

Haha xD Roliga bilder, tagna med webbcameran eller?

Haft en bra dag?

2009-03-26 @ 14:27:06
URL: http://lemonadelovers.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA ! Matzi på sista bilden ? Så bäst xD

Puss <3

2009-03-27 @ 22:18:57
URL: http://fiorellas.blogg.se/
Postat av: jozze<3<3

hhahha! sköna bilder lippan <3

2009-03-28 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0