Bläckfisk

Hej Hej!

Igår färgade jag håret det blev iallafall lite blondare men jag ska gå till frisören på lördag jag behöver ändo klippa mitt hår senast jag gjorde det var det innan sommar lovet då när jag klippte lugg också.
idag hade vi den äckligaste NO lexitonen vi skulle öppna upp en bläckfisk kropp sy fan jag höll i levern men jag hade hanskar på mig vissa rörde fisken med händerna och sen öppnade vi upp bläck saken;/
Det är verkligen härligt nu för det är ju typ 10-12 grader varje dag nu älskar det våren är här! och sen måste jag bara säga Grattis till Olivia som fyller år idag!

Bilden lånad från Selma ( www.makeupbox.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Lottie

Nej fy, vad äckligt! Var det inte heeeeemskt ?! :O

Hej // Lottie <3

2009-03-18 @ 19:51:45
URL: http://lemonadelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0