Efter skolan

Hej hej! Ja idag var vi ju på erikblabla badet, vi hade as tråkigt vi simmade bara fram och till backa! Sen vi vi bara en kvart på oss att fixa oss vi kom ganska för sent. Jag var skit tor i facet så jag fick prickar facet asså herre gud vad jag såg ut men jag ståg bort allt smink men inte mackaran var också skit trött idag i skolan, höll på att somna på matten innan läraren kom:/  Men sen efter skolan gick ja,Matzi,Emma  och Madde till café 60. Vi pratade om allt möljigt jag och Matzi åt en choklad beskri. Sen kom Selma,Ebba och Olivia men stack dom. Men sen SMS:Ade Emma till christoper och sa att han skulle komma men då stack vi till en affär. Men träffade vi honom med hans vän, men sen gick vi runt i parken brevis bibloteket fan vad vi tappde livet, men vi skulle till Madde men det blev för sent. Så alla gick hem sen puss


Kommentarer
Postat av: Lottie

Okej, kolla gärna min blogg också. // Lottie

2009-03-14 @ 14:22:34
URL: http://lemonadelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0