Jag kan inte dansen!

Hej bloggen!
Nu har jag verkligen tråkigt har inget att göra men tänkte att jag skulle skriva ett inlägg nu.
Vi ska typ ha tre danser på dansshowen och jag kan typ inte hela den första. Men man får lära sig till typ i maj då ska vi upp träda på osckars teatern som dom två första åren, det är skit kul att uppträda men föra året ramlade jag på senen när jag skulle jula det inte hur det stavas man det är nästan som att stå på händer, och det var inte roligt det var pinsamt! Men så tur var så var jag längst bak just då bakom andra tjejer.Jag ska bara lära mej dansen och sen försöka göra det bra.Men nu ska jag dra och packa till badet imorrn puss.



Kommentarer
Postat av: Vega

FILIPPA BLOGGGGAA !

puss <3

2009-03-22 @ 21:49:55
URL: http://makeupbox.blogg.se/
Postat av: Vega

FILIPPA BLOGGGGAA !

puss <3

2009-03-22 @ 21:49:57
URL: http://makeupbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0