this day

Hej bloggen! Hade dans idag med Denise,Selma, Vega och Ella Elvira är i london och jag saknar henne så mycket , hoppas hon har det bra i london. Men också så hade vi den tråkigaste hål timmen ever, vi var bara innen på datorerna i skolan men nästa tor har vi bestämt att vi ska driva med dom på engelbrekt (emmas gammla klass). Men sen innan dansen så stog vi bara i skolan och pratde innan vi stack hem till vega. Sen på dansen kunde jag bara inte dansa jag var så himmla trött så jag satte mig brevid vega som försökta lära sig dansen genom ögonen och som filmade. Sen drog alla hem. Nu måste jag bara packa tills imorrn när vi ska åka och bada, pusss.


Fina Selma med hennes nya örhänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0