Tjej kväll

Hej bloggen!

Nu är jag hemma igen efter en lång dag. Ja, igår kom ju Ebba och Selma hitt vi hade otroligt mysigt. Först när dom kom hitt vi tog fram datan och tittade på olika bloggar ,men sen byte vi om till mjukis kläder. Sen efter typ en halv timme åt vi musslor älskar musslor men man blir verkligen kladdig men sen efter det skulle vi äta spaghetti men alla var så mäta så vi struntade i det. Sen gick vi in i mitt rum och åt efter rätt jag tror det heter panna cota. Sen åt vi chips och tittade på melodifetivalen där vi såg Vega i publiken haha roligt! Ja, sen flummade vi runt lite i rummet och byte om till fest kläder och sminkade oss för ingeting men sen typ nån timme senare hade Selma fåt mens så vi fick gå ut och köpa bindor på 7/11 men på vägen dit var den tre killar som började fota oss, fan vad jobbigt det var man hade lust att skrika till dom men dom var fan typ 20 år:/ Men sen gick vi bara mot 7/11. När vi var hemma igen så byte vi om till mjukis byxor och sen skulle vi titta på film men det gick inte på x-boxen så vi tittade på datan vi såg marikas showen haha jag och Selma var med i den, asså nu när man tittar på den så tycker man att man bara ser töntig ut. Men sen efter en lång timme så gick vi ut till köket och prarde och skrattde. Sen började vi spring runt i hela lägenheten till mitt rum och tillbaka. Sen försökte vi skrämma varandra men Selma var bäst. Men sen gick vi och la oss tp kl 3. Sen vaknade vi kl kvart i 11. Vi åt frukost och pratade sen byte vi om det tog lång tid för mej att bestäma vad jag skulle ha på mig men det blev en tröja och en tub-kjol. Sen ringade Ella och Selma sa att hon skulle komma hitt. Sen typ en kvart efter ringade Vega till mig och frågade om hon kunde komma till mig för hon skulle träffa sin kil-kompisar. Så Selma gick och skulle vissa vägen för Ella hem till mig från hötorget. Och Vega var på väg och Ebba hade inga kläder på sig och för Vega tar det typ 5-10 min att gå till mig men sen hittade Ebba kläder som hon satte på sig. Men jag hade lagt min mobil i min brosas rum så jag vista inte att det ringade men sen skulle jag titta om dom hade ringt men sen kom dom in. Sen var vi hemma hos mej. Sen gick vi ut till dinken och åt men sen hade vi inget att göra och jag ville inte att vi skulle gå hem till mig som Vega tjatde på så Vega blev arg men sen ringade Ella nån 98 och kulle träffa henne vid sergel så vi stack ditt och herre gud vilka fjortisar och dom är ju bara 97! Selma gick i väg för hon ville inte att nån  skulle se henne med dom. Men sen hängde vi vid bion. Sen stack jag,Selma och Ebba men dom andra gick efter men sen gick vi till mig för Selma och Ebba skulle hämnta sina grejer och byta om och sen skulle vi tittade på en film men det funkade inte igen så vi tittade på dh men sen stack vi hem till Ebba och på vägen så gick jag och ebba för dom andra var så sega men sen tittade vi på beck hemma hos Ebba. Men sen efter det gick alla hem.
Nu ska jag bara tittade på tv och sen beck ikväll ha det bra
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0