Förlåt

Hej hej!
Ledsen för att jag inte har bloggat men ibland får man bara inte en data här. Har inte gjort något speciellt den här helgen jag har bara varit hemma och tittat på tv. Men sen var det dags för en ny vecka, veckan då vi ska ha fra prov asså palar inte öva har övat sen sportlovet jag orkar bara inte men måste och måste gå iväg och öva snart. Men idag så hade jag någ en as utråkad dag och har ätit två gratis glassar från donken asså nu får jag ta och skärpa mig om jag inte ska bli fet! Men sen hade vi bara en halv timme senare vår tränare var försenad och sen skulle han på en bio, asså herre gud vi betalar ju för de här!! Men nu är jag hemma och ska göra läxor och titta lite på tv och från och med imorrn är det bara en vecka tills jag fyller år Jippi! orkar inte vänta. Men asså hur skulle en födelsedag var utan presenter det är typ därför man vi fylla år men det är ju också en speciell dag ändo. Men man vill ju typ ha födelsedag och jul afton för aman får nya saker det är så för mig iallafall. Men jag brukar höra att när man är typ 50 vill man inte fylla år jag kan förstå man vill ju inte bli äldre man vill ju vara ung. men ja, det är ju läxor som man måste göra nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0