Vill ha ny bikini.

Hej hej! Nu sitter jag i datasalen, vi har håltimme och vi har inget att göra. Jag har hört att Casablanca (tror det stavas så) har öppnat det är där dom är så himmla otrevliga. Föra våren så gick jag,selma och vega och hurde film och vi låsade att vi var från ett annat lan och pratade på ett språk som inte finns och dom fattadeju inget, men sen sa dom att dom skulle ringa polisen om vi inte slutade. Men vi blev ju såklart avslöjade:( Imorrn åker vi och badar också på erik badet typ ingen tjej vill följa med för dom inte tycker om sina kroppar, herre gud, ja man kanske vill bli lite snyggare till sommaren eller vad tycket ni?Men jag älskar att bada så jag följer med hela sommrana badar jag men har lite svårt att bade sjävl det känns som det ska komman en haj från ingenstans, lite jobbigt.Har lust att köpa ny bikini till imorrn och till sommaren men jag ska iallafall köpa en ny till sommaren. Man har ju bikini på sig på sommrana eller om man e som jag och badar skit mycket.


Stora pussar o kramar // Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0